Nacházíte se v archívu roku 2024 - aktuální ročník naleznete zde.

Nejčastější dotazy

Můžu se přihlásit, když nemám živnostenský list?

Ano, můžete. Pokud máte další otázky obraťte se na svůj místní příslušný finanční úřad.

 

Potřebuji k prodeji pokladnu EET?

Toto si řeší každý podnikatel sám a pokud si nejste jisti, tak se obraťte na svůj místní příslušný finanční úřad.

 

Je nutné se nějak registrovat?

Ano, registrační poplatek je u veletrhu Dovolená 1500 Kč bez DPH. Podrobnější informace k registraci najdete ZDE.

 

Kolik stojí pronájem výstavní plochy?

U výstavy Dovolená je základní cena 1100 Kč/m2 bez DPH. Minimální rozměr plochy je 2x2m2. Podrobnější informace k registraci najdete ZDE.

 

Můžou být na jedné výstavní ploše dva vystavující?

Ano, spoluvystavovatel je za poplatek 2000 Kč. Poplatek je jednotný pro všechny výstavy v online přihláškách.

 

Jak je to s parkováním v areálu po dobu výstavy?

V online přihlášce si lze objednat parkovací kartu za 300 Kč bez DPH, která je platná po celou dobu výstavy. Při prvním vjezdu do areál Černé louky si z terminálu vezmete parkovací lístek, který po obdržení parkovací karty na akreditaci bude neplatný. Obsluze parkoviště se budete prokazovat pouze již obdrženou parkovací kartou. Ceník parkovaní naleznete ZDE. 

 

Je nutné mít své vybavení na stánek?

Není nutné mít své vybavení. Stoly, židle, el. přípojku a jiné viz. přihláška vám rádi poskytneme za poplatek dle ceníku.

 

Jak se dozvím, kde budu mít umístěný stánek?

Po schválení přihlášky Vás bude kontaktovat manažer akce a zašle Vám do emailu umístění výstavní plochy. V online přihlášce můžete do POZNÁMKY doplnit nezávazné přání ohledně umístění výstavní plochy. Jedná se pouze o nezávazné přání, které nelze garantovat. Ohledně umístění výstavní plochy musíme brát ohled na dodržování požárních - bezpečnostních předpisů a také myslet na komfort návštěvníků.

 

Jak probíhá platba?

Manažer akce Vám bude zasílat cca 14 dní před výstavou zálohou fakturu do emailu. Své fakturační údaje, prosím, vyplňte pečlivě. V případě, že nemáte IČO je možné platbu uhradit na místě, na pokladně při akreditaci (pouze hotově).

 

Kdy se dozvím v kolik můžu na výstavu přijet a vše chystat?

Cca 7 dní před výstavou zasílá manažer akce Organizační pokyny pro vystavující. Jsou tam uvedeny všechny informace ohledně akreditace vystavujících, termíny pro montáž a demontáž, vjezdy a parkování na Černé louce v době výstavy, provoz v době výstavy pro vystavující, bezpečnostní pokyny a jiné.

 

Co když se přihlásím, zaplatím, ale nemůžu se dostavit na výstavu?

V případě, že se nemůžete výstavy účastnit řídíme se dle Účastnických podmínek.

 

Můžu z výstavy odejít dříve?                                          

Výstavu nelze před jejím oficiálním ukončení opustit, a to jak z důvodu bezpečnosti Vás, vystavujících, tak návštěvníků. Pokud musíte z vážných důvodů výstavu opustit dříve, je NUTNÉ se dohodnout osobně s manažerem výstavy a počkat na schválení.

Partneři festivalu




Mediální partner




Polský mediální partner




Mediální podpora




ZÁŠTITA




Polský partner

Pořadatel

Černá louka s.r.o.
Ostrava - Moravská Ostrava
702 00

IČ: 26879280
DIČ: CZ26879280

Manažerka festivalu

Denisa Ježková
+420 724 184 439
denisa.jezkova@cerna-louka.cz

Marketing festivalu

Veronika Břicháčková
+420 727 813 655
veronika.brichackova@cerna-louka.cz